.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قهرمان مسابقات لوچوی ساحلی کشور

 عضو هیئت رئیسه انجمن لوچوی ایران گفت: استان مازندران با اقتدار قهرمان دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لوچوی ساحلی کشور در قشم شد.

به گزارش شمال نیوز حسن فلاح صبح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استان مازندران با اقتدار قهرمان دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لوچوی ساحلی کشور شد.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لوچوی ساحلی کشور به مدت چهار روز در قشم برگزار شد، بیان داشت: استان مازندران با کسب هشت مدال طلا، یک برنز و اختلاف 31 امتیازی نسبت به تیم‌های دیگر قهرمان این رقابت‌ها شد.

فلاح که خود مسئول هیئت لوچوی استان مازندران است با اشاره به اینکه مازندران میزبان دور نخست این دوره از رقابت‌ها بود، گفت: این استان در دور نخست این مسابقات نیز قهرمان این رقابت‌ها بوده و امسال برای دومین سال متوالی این عنوان را تکرار کرد.

فلاح با اعلام اینکه تمام ورزشکاران مازندران که به این مسابقات اعزام شدند کسب مدال کردند‌، گفت: استان خراسان‌رضوی با 57 امتیاز نایب قهرمان شده و استان همدان نیز با 51 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

وی درباره اهمیت این رقابت‌ها بیان داشت: این دوره از مسابقات لوچوی کشور که از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود به‌عنوان انتخابی تیم ملی کشتی لوچوی ساحلی برای اعزام به مسابقات ورزش‌های ساحلی جهان و همچنین رقابت‌های آسیایی سال 1391 بوده که مازندران به‌عنوان تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.